Scroll Top
19th Ave New York, NY 95822, USA

NABC-MODELLEN​

NABC-MODELLEN​

NABC-modellen
  1. HOOK // Krogen
    Dine ord skal fænge fra start, så du har modtagerens opmærksomhed på en krog. Det er måske den gode historie om, hvorfor du du startet din grønne startup, et problem du så i hverdagen eller din passion for dit produkt eller din service. 
  2. NEED // Behov
    Hvad er det væsentligste behov, som skal opfyldes og hos hvilken kunde? Lav en kort beskrivelse af din målgruppes behov, men hold det præcist. 
  3. APPROACH // Tilgang
    Hvad er din virksomhedsidé? Hvad leverer du til kunden, og hvad består dit produkt eller service af?
  4. BENEFIT // FORDELE
    Hvordan får forbrugeren gavn af din service eller produkt og hvilken værdi tilføres? Her skal du angive, hvilket behov hos kunden, som produktet eller servicen løser. 
  5. COMPETITION // Konkurrence
    Beskriv fordelene ved dit produkt eller service, som er speciel i forhold til, hvad konkurrenterne kan tilbyde. Måske er jeres produkt/service konkurrencedygtig hvad angår jeres grønne profil, prisen eller måske kan I tilbyde en særlig ekspertise. 
  6. CLOSE // Afslutning
    I afslutningen skal du runde din pitch af med en præcis og kort opsamling med de vigtigste pointer.
  1. HOOK // Krogen
    Dine ord skal fænge fra start, så du har modtagerens opmærksomhed på en krog. Det er måske den gode historie om, hvorfor du du startet din grønne startup, et problem du så i hverdagen eller din passion for dit produkt eller din service.

     

     

  2. NEED // Behov
    Hvad er det væsentligste behov, som skal opfyldes og hos hvilken kunde? Lav en kort beskrivelse af din målgruppes behov, men hold det præcist.

     

     

  3. APPROACH // Tilgang
    Hvad er din virksomhedsidé? Hvad leverer du til kunden, og hvad består dit produkt eller service af?

  4. BENEFIT // FORDELE
    Hvordan får forbrugeren gavn af din service eller produkt og hvilken værdi tilføres? Her skal du angive, hvilket behov hos kunden, som produktet eller servicen løser.

     

     

  5. COMPETITION // Konkurrence
    Beskriv fordelene ved dit produkt eller service, som er speciel i forhold til, hvad konkurrenterne kan tilbyde. Måske er jeres produkt/service konkurrencedygtig hvad angår jeres grønne profil, prisen eller måske kan I tilbyde en særlig ekspertise.

     

     

  6. CLOSE // Afslutning
    I afslutningen skal du runde din pitch af med en præcis og kort opsamling med de vigtigste pointer.

DISIE GRØNT is supported by Tuborgfondet

Tuborgfondet-logo-toolbox